40-åringen

Tänk att det gått 40 år sedan min stora tjej föddes. Tiden har gått så otroligt fort och mycket har hänt under årens lopp.

Men jag är så glad och tacksam för att vi har en fin relation även om vi inte pratar varje dag.

 

Älskar dig min fina dotter ❤️

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.