Den här dagen bjöd på regn. Men det gjorde inte så mycket eftersom vi skulle åka hem på eftermiddagen.

Naturligtvis var vi tvungna att besöka basilikan som vi bara hade sett utsidan av.


Efteråt gick vi runt i butikerna.

Och det blev det lite mer shopping.

Och godis till barnbarnen.

Sedan tog vi oss till en restaurang för att äta en sen lunch/tidig middag.

Vissa av oss åt pizza. Typisk polsk mat…

Efter en stunds väntan på flygplatsen tog vi oss hem igen.











































