Elisa har en rolig utmaning med ett givet tema varje vecka. Den här veckan är temat – Mittemellan
Vad är det första vårtecknet du brukar lägga märke till?
Att solen står högre och inte lyser in i lägheten så jag måste dra ner persiennerna.
Vad längtar du mest efter när vintern börjar släppa?
Att få klä mig med lättare kläder.
Vad gör ett kallt bakslag lite lättare att acceptera?
Att det inte kommer att stanna kvar.
Vilken liten sak i vardagen förändras först när säsongen vänder?
Att det blir ljusare.
Vad märks mest på människor när ljuset kommer tillbaka?
Att många börjar le.
