Och så var det dags

Landets förening brukar alltid träffas för fest på sensommaren. Igår bliv inget undantag.

Vi började med att smaka på fläderchampagnen.

Barnen bjöds också på dricka.

För enkelhetens skull hade jag köpt smörgåstårta från Eskilstuna. Kvällen bjöd på både tipspromenad och musikquiz innan det blev mörkt och dags att gå och lägga oss.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.