Tillsammans med föreningens styrelse hade vi gemensam middag igår. Som vanligt gick vi den närbelägna restaurangen där de hade gjort massor av god mat till oss. Det var ”riktig” kinamat de hade gjort.
Det var fisk, anka, wokade grönsaker och annat gott. Och fat efter fat bar de in. Jag var knappast hungrig när jag gick därifrån.

Ett urval av alla rätter.