Vilket roligt museum jag var på tillsammans med stora E och hennes Prinsessor. Massor av förvillelser som skapas i våra hjärnor.

Muséet är ganska nytt och ligger på Sergelgatan i Stockholm.

En Mona Lisa.

Det är väl såhär man sitter i en soffa?

Lampor i olika färger kan ge fina skuggor.

Det var många som ville spela kort.
När vi var klara gick vi och fikade innan vi tog oss hemåt.