En regnig dag

Om det hade varit fint väder i helgen var det kallt och regnigt idag. Efter frukost åkte familjerna hem och jag blev själv kvar. Så på schemat stod städning. Sedan blev det inte så mycket gjort för min del.

Nu fick Prinsen ställa motorcykeln i garaget för den här gången. 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.