Om det hade varit fint väder i helgen var det kallt och regnigt idag. Efter frukost åkte familjerna hem och jag blev själv kvar. Så på schemat stod städning. Sedan blev det inte så mycket gjort för min del.

Nu fick Prinsen ställa motorcykeln i garaget för den här gången.