Städning i sommarvärme

Oj vad mycket vi fick gjort idag. Vi började med att skura altanen med såpa innan vi ställde fram alla sommarmöbler. Det var mycket välbehövligt eftersom det var flera år sedan sist. 

Vi fick upp taket på paviljongen och stora Prinsessan satte upp väggarna med lite assist av mig.

När vi var klara kunde vi sätta oss under taket och göra lite helgmys.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.