En shoppingtur

Jag och de stora Prinsessorna tog oss in till Eskilstuna under dagen. De behövde komplettera lite kläder inför deras resa till norrland. 

På eftermiddagen åkte jag och hämtade Prinsen så han slapp att gå på fritis resten av veckan.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.