Magnus Uggla är en av Sveriges största artister. Det här är en memoarbok som tar sin utgångspunkt i hans beslut att göra en ADHD-utredning. Samtalen med psykologen tvingar honom att berätta och gå tillbaka till uppväxtåren, familjerelationerna och den tidiga önskan om att bli berömd, slå igenom som musikartist.

⭐⭐⭐⭐⭐
För första gången har jag läst en bok baklänges. Boken av och med Magnus Uggla var en trevlig läsning med många skratt.