
Idag hade min Prins sitt kalas för familjen. Han bjöd på hembakad tårta som hans mamma hade gjort. Med jordgubbar förstås.

Både den stora Prinsessan kom…

… och den lilla för att fira honom.

Och vilken tur han hade med vädret för vi var tvungna att sitta i skuggan.