Gdansk – dag 1

Det var okristligt att kliva upp halv tre på morgonen för att ta sig till Arlanda. Men jag blev hämtad och färden gick till Gdansk i Polen med mina tjejer.

Vi hade endast handbagage med oss så det var bara att gå direkt till gaten.

Vi hade tur att kunna checka in direkt på hotellet.

Det första vi gjorde var att ta oss till en restaurang för att äta frukost.

Frukost i polsk stil.

Sedan gick vi runt för att bekanta oss med omgivningarna i den otroligt vackra staden.

Vi gick på en av broarna över floden Motlawa.

Vätskestopp.

Dagen kändes riktigt lång så det blev en tidig middag.

Jag åt en pasta till middag.

Kvällen avslutades tidigt tillsammans med två fnittriga tjejer.

Fortsättning följer…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.