ESC 2026 – delfinal 2

Andra delfinalen till schlagerfestivalen och min högst personliga åsikt om bidragen:

Bulgarien – en låt med orientaliska toner
Azerbaijan – en finstämd ballad
Rumänien – en ganska lam låt som har sina fina toner
Luxemburg – helt OK
Tjeckien – nja
Armenien – oj vad stressad jag blev
Schweiz – den här gillar jag
Cypern – medryckande
Lettland – söt ballad
Danmark – en bra låt
Australien – vilken snygg låt 
Ukraina – mycket speciell
Albanien – mäktig
Malta – en riktigt söt låt som kan bli min favorit
Norge – nja… att ta sig i skrevet är inget för mig

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.