Den här dagen var molnig och då passade den bra för shopping.

Eftersom jag är så ointresserad av att köpa en massa saker så valde jag att vänta in dem på en soffa.

Det var en jättefin inomhusinteriör.

När vi var klara tog vi oss tillbaka in till stan…

…och de otroligt vackra byggnaderna


En bevarad byggnad utan en massa smink.

På kvällen tog vi oss till den grekiska restaurangen vi hade tagit en drink på häromdagen när det var fint väder.

Så välkomnande och trevlig miljö.

Maten var fantastisk.