På museum

Jag gillar egentligen inte museum men ville ändå besöka ABBA-museet tillsammans med min väninna A.

Jag tog båten från Slussen till Djurgården.

Sedan möttes vi upp utanför museet. Det var inte många besökare den här dagen.

Vi såg deras artistkläder, många jag aldrig sett, och beskrivningar av deras artistliv. 

När vi var klara åkte vi in till stan för att äta lunch.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.