Karl-Heinz framfart

Idag rullade Karl-Heinz som var namnet på ovädret som drog över landet. Jag vaknade med huvudvärk, något som jag nästan aldrig har. Det gick inte att göra så mycket mer än att se på film och lägga pussel.

Men det var mysigt det med.

En bit låg fel och tillhörde ett annat pussel.

 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.