Åkte till landet för att tanka lite lugn och för att njuta några dagar i skogen. Jag kunde konstatera att växtligheten inte hade kommit lika långt som hemma. Men så brukar det vara.

Syrenen hade precis slagit ut i knopp.

Däremot hade påskliljan kommit lite längre.

Solen visade sig på sin vackra sida trots lite moln.