Sköna dagar

Åkte till landet för att tanka lite lugn och för att njuta några dagar i skogen. Jag kunde konstatera att växtligheten inte hade kommit lika långt som hemma. Men så brukar det vara.

Syrenen hade precis slagit ut i knopp.

Däremot hade påskliljan kommit lite längre.

Solen visade sig på sin vackra sida trots lite moln.

 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.