Elisa har en rolig utmaning med ett givet tema varje vecka. Den här veckan är temat – Våren är här
Vad har du gjort ute i solen den här veckan?
Hängt med mina barnbarn i lekparken. Har också solat mig lite.
Vad njuter du mest av i vårsommarvädret?
Av det skira när allt börjar slå ut.
Vad är din favoritsyssla utomhus den här tiden?
Plantera blommor.
Vad ser du mest fram emot att sommaren är på väg?
Ljuset och värmen.
Hur ser din helg ut?
Lugn tid på landet.
