Middag och örongodis

Gårdagens middag bestod av rökta räkor med aioli. Åh så gott. Jag skalade dem innan jag åt eftersom jag inte gillar att äta med händerna. Då kunde jag välja att äta med gaffel istället.

Snart ska jag packa ihop mig för att ta tunnelbanan in till stan för att lyssna på körsång.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.