Elisa har en rolig utmaning med ett givet tema varje vecka. Den här veckan är temat – Om och om igen
Om du fick välja en ny vana nu direkt, vad skulle det vara?
Börja träna mer och tycka det är roligt.
Om du fick slippa något helt, vad skulle det vara?
Att ha ont i ryggen.
Om du fick välja en talang att ha, vilken skulle det vara?
Att kunna spela tvärflöjt.
Om du fick välja något att alltid ha tid för, vad skulle det vara?
Jag har all tid i världen att välja eftersom jag är pensionär.
Om du fick välja ett beslut att slippa ta, vad skulle det vara?
Att bestämma vad jag ska äta varje dag.
