Elisa har en rolig utmaning med ett givet tema varje vecka. Den här veckan är temat – Senast du…
När skrattade du riktigt mycket senast?
I helgen när jag var i Gdansk med mina tjejer. Vi hade så roligt ihop.
När var senaste gången du blev överraskad?
Också i helgen när jag upptäckte att jag inte tappat så mycket av min engelska.
Vad var det senaste du såg fram emot?
Resan till Gdansk.
När var senaste gången du kände att du behövde en paus?
I helgen.
Vad var det senaste du blev nostalgisk av?
När jag såg de söta badankorna som kommer att bli samlarobjekt.
