Tänk att den här dagen är den sista sommardagen. Jag blir alltid lite melankonisk när den kommer även om hösten kan vara fin. Men det som tar ner mitt humör inför att hösten kommer är mörkret. Jag gillar det helt enkelt inte.

Men jag vet att tiden går fort tills det vänder igen och jag ser fram emot det…































